Siemens

Telefonní ústředny : OpenScape Business

IP komunikační systém pro malé a střední podniky

HiPath 3000 V8 je IP konvergovaný systém pro malé a střední podniky. Nabízí prověřenou distribuovanou komunikační infrastrukturu a kombinuje spolehlivost hlasových systémů s výhodami komunikace založené na IP protokolu. Všechny varianty výstavby: HiPath 33x0, 35x0 a HiPath 3800 je možné povýšit na V8 a celou paletu funkcí jednoduše nabídnout nejen novým, ale i stávajícím zákazníkům. Jedná se především o funkce serveru OpenScape Office, který dále rozšiřuje komfortní telefonní funkce předchozích verzí HiPath 3000 o možnosti sjednocené komunikace, prezence, okamžitých zpráv (instant messaging) nebo integrace s MS Exchange a aplikací MS Outlook. OpenScape Office přináší nové kontaktní centrum plně využívající prezence a sjednocené komunikace.

Pro integraci hlasové, faxové komunikace a elektronické pošty se stávající datovou sítí jsou dostupné s OpenScape Office nové komunikační portály myPortal, myAttendant a myAgent. Funkce jsou navíc dostupné i pro analogové a digitální telefony. Pro efektivní spojení hlasové a datové komunikace jsou vybaveny IP telefony OpenStage integrovaným dvouportovým Ethernet přepínačem, což dovoluje připojit počítač i telefon k jedné Ethernet přípojce.

Systémy HiPath 3000 V8 mohou být navzájem propojeny jak přes pevné digitální spoje, tak přes datové linky pomocí protokolu TCP/IP. Protokol Cornet IP umožňuje propojení IP komunikačních systémů HiPath 2000, 3000, 4000 a 5000 a tím nabízí rozsáhlé komunikační řešení pro podniky všech velikostí. HiPath 3000 je připraven pro spolupráci s novými poskytovateli služeb prostřednictvím SIP protokolu nebo SIP telefony a klienty.

Vlastnosti:

  • až 500 účastníků pro samostatný systém (max. 384 uživatelů OpenScape Office)
  • až do 1000 účastníků v síti
  • propojení systémů HiPath 2000/3000/4000 v IP i TDM síti
  • podpora duálních telefonů (WLAN/GSM)
  • podpora IP protokolů Cornet IP a SIP (klient i provozovatel Internetové telefonie)
  • koncová IP zařízení (optiPoint 410 / 420, optiPoint 150S, optiClient 130)
  • systémové digitální telefony (OpenStage T, optiPoint 500)
  • řešení sjednocené komunikace provázané s dostupností uživatelů (prezencí)
  • podpora pro vzdálené účastníky - Mobility Entry a Professional, služba jednoho čísla
  • možnost využívat WLAN nebo mobilní sítě u duálních telefonů

Vlastnosti OpenScape Office:

  • integrovaná práce s dostupností uživatelů (prezence)
  • sjednocená komunikace hlasu, faxu, el. pošty
  • okamžité zprávy (instant messaging)
  • propojení s MS Exchange a MS Outlook
  • kontaktní centrum založené na prezenci a sjednocené komunikaci
HiPath 3000
blokové schéma a ukazky z aplikací

Doprovodné aplikace:

  • HiPath Manager C / Manager E - administrační tool pro správu systému
  • HiPath Cordless - bezšňůrové řešení se všemi komfortními funkcemi
  • bezdrátové WLAN řešení
  • HiPath Xpressions Compact / Entry Voice Mail - integrovaný systém hlasové pošty
  • HiPath ProCenter - výkonné multimediální řešení kontaktního centra
  • optiClient Attendant a BLF - pracoviště spojovatelky na PC
  • AccountiX Office - vyhodnocení a statistika hovorů
  • OpenScape Office - MyPortal, MyPortal fro Outlook, MyAttendant, MyAgent, http rozhraní pro správu OpenScape Office, více v letáku OpenScape Office v sekci Download