Siemens

Doprovodné aplikace : HiPath ProCenter Enterprise V7.0

HiPath ProCenter Enterprise poskytuje výkonnou technologii pro zvyšování míry zpracování prvního kontaktu. Intuitivní správní nástroje a agentská pracoviště zvyšují efektivitu Vašeho kontaktního centra. Jedinečné nástroje pro zjišťování přítomnosti a podporu spolupráce umožňují Vašim agentům zodpovědět více dotazů zákazníků hned při prvním kontaktu. Komfortní instalace s modulárními možnostmi rozšíření Vašeho kontaktního centra umožňuje potřebnou flexibilitu a ochranu investice. Modulární výstavba HiPath ProCenter a podpora tradiční, jakož i IP telefonie, včetně SIP, zabezpečují ochranu a rychlejší návratnost investice. Bez ohledu na to, zda provozujete centralizované kontaktní centrum nebo zda jsou uživatelé rozptýleni po různých pracovištích, odděleních nebo funkcích, je HiPath ProCenter Enterprise navržen pro optimalizaci Vašich obchodních postupů a cílů.
Multimediální nástroje pro zjišťování přítomnosti a podporu spolupráce umožňují rozšíření kontaktního centra o experty, kompetentní pracovníky s rozhodovací pravomocí a kvalifikované pracovníky v celém podniku, včetně vzdálených pracovišť. Možnost agentů zapojit pro řešení zákaznických dotazů v případě potřeby odborníky s požadovanou kvalifikací mimo hranice kontaktního centra může zvýšit míru zpracování prvního kontaktu a zároveň produktivitu agentů i spokojenost zákazníků. Pro ukázky nástrojů se můžete podívat zde na několik náhledů

Vlastnosti:

  • Směrování podle znalostí (skill based routing)
  • Multimedialita (email, Internet, fax, SMS)
  • CRM/ CTI integrace
  • Vlastní IVR systém
  • Grafická tvorba reportů
  • Odchozí/ zpětná volání (Outbound/Callbacks)
  • Jednotné nástroje pro zjišťování přítomnosti a pro podporu spolupráce za účelem zvýšení míry
  • Intuitivně ovladatelné, jednotné rozhraní pro zpracování multimediálních kontaktů

Aplikace:

  • HiPath ProCenter Agent - pracoviště agenta
  • HiPath ProCenter Manager - jednotný nástroj pro správu, design, reporting