HiPath ProCenter Enterprise
poskytuje výkonnou technologii pro zvyšování míry zpracování prvního kontaktu. Intuitivní správní nástroje a agentská pracoviště zvyšují efektivitu Vašeho kontaktního centra. Jedinečné nástroje pro zjišťování přítomnosti a podporu spolupráce umožňují Vašim agentům zodpovědět více dotazů zákazníků hned při prvním kontaktu. Komfortní instalace s modulárními možnostmi rozšíření Vašeho kontaktního centra umožňuje potřebnou flexibilitu a ochranu investice. Modulární výstavba HiPath ProCenter a podpora tradiční, jakož i IP telefonie, včetně SIP, zabezpečují ochranu a rychlejší návratnost investice. Bez ohledu na to, zda provozujete centralizované kontaktní centrum nebo zda jsou uživatelé rozptýleni po různých pracovištích, odděleních nebo funkcích, je HiPath ProCenter Enterprise navržen pro optimalizaci Vašich obchodních postupů a cílů.
Multimediální nástroje pro zjišťování přítomnosti a podporu spolupráce umožňují rozšíření kontaktního centra o experty, kompetentní pracovníky s rozhodovací pravomocí a kvalifikované pracovníky v celém podniku, včetně vzdálených pracovišť. Možnost agentů zapojit pro řešení zákaznických dotazů v případě potřeby odborníky s požadovanou kvalifikací mimo hranice kontaktního centra může zvýšit míru zpracování prvního kontaktu a zároveň produktivitu agentů i spokojenost zákazníků. Pro ukázky nástrojů se můžete podívat
zde
na několik náhledů
Vlastnosti:
Aplikace:
12.6.2016
Aktualizovali jsme naše webové stránky a zprovoznili jsme pro Vás nový digitální kanál Unify, který Vám poskytne nyní absolutně aktuální informace o produktech této společnosti.
15.9.2014
Rádi bychom Vás upozornili, že naše firma zavádí od září do svého portfolia nový produkt z oblasti firemní bezpečnosti. Jedná se Mobile Device Management, který firmám nabízí komplexní správu a monitoring firemních mobilních zařízení, včetně zabezpečení firemních dat a zefektivnění firemní komunikace a práce s daty. Více informací v sekci aktuality.
15.11.2013
Dne 15.11. byla představena nová společnost Unify, která je založená na úspěšné tradici globální společnosti nabízející komunikační software a služby s téměř 170 lety inovací, dříve známé jako Siemens Enterprise Communications. Cílem společnosti Unify je měnit způsob, jakým firmy komunikují a spolupracují, pomoci jim strávit méně času organizací práce a více času prací samotnou. Značka Unify a její vize byly dnes představeny v Mnichově a New Yorku v rámci živého globálního webcastu.