HiPath Wireless Portfolio je bezdrátové řešení WLAN pro hlas i data - fungující v jakékoli stávající síti. HiPath Wireless Controller je vysoce výkonná platforma, která zajišťuje centrální správu podnikového řešení HiPath Wireless. Kontrolér koordinuje všechny přístupové body a řídí klienty tak, aby se bezdrátová LAN jevila jako individuální, centrálně řízené IP podsítě. K dispozici je řada kontrolérů HiPath Wireless Controller, která může řídit a spravovat mezi 30 až 200 přístupovými body z centrálního místa.
HiPath Cordless je integrované řešení mobilní bezšňůrové komunikace, které je podporováno IP komunikačními systémy HiPath 3000 a 4000 se všemi komfortními telefonními funkcemi a vysokou kvalitou hlasu. Digitální rádiový přenos ve standardu DECT zaručuje mobilitu a dosažitelnost a zároveň zabezpečení proti odposlechu právě díky této digitální přenosové technologii.
HiPathTM ProCenter© Enterprise je integrované multimediální řešení kontaktního centra s progresivním směrováním podle dovedností pro střední a velká kontaktní centra až s 750 aktivními agenty na jednom pracovišti. Systém poskytuje výkonnou technologii pro zvyšování míry zpracování prvního kontaktu. Intuitivní správní nástroje a agentská pracoviště zvyšují efektivitu Vašeho kontaktního centra.
Accountix je software pro zpracování tarifikačních dat, který umožňuje rychlé a podrobné sledování telefonního provozu. Uživatel programu tak získává všechny potřebné údaje o odchozích telefonních hovorech, ale i příchozích včetně identifikace volajícího. Veškeré zpracované informace lze přehledně tisknout na tiskárně ve formě jednoduché účtenky nebo daňového dokladu. Daňový doklad splňuje veškeré náležitosti zákona o dani z přidané hodnoty. SW je určený pro komunikační systémy HiPath 2000/3000/4000.
Jedná se o integrovaný modul hlasové pošty pro komunikační systémy HiPath 3000 s kapacitou 500 hlasových osobních a skupinových schránek, se 100 hodinami záznamů, centrální správou a s dalšími funkcemi, jako např. ohlášení, záznam hovoru, integrace GSM telefonů do systému.
Tento systém je řešením sjednocené komunikace zahrnující hlasovou a faxovou poštu, emaily a zprávy SMS. Bezproblémový tok informací, flexibilita a rychlost se staly rozhodujícími faktory úspěchu moderní, konkurenceschopné organizace. Pro flexibilitu a rychlost je rovněž důležité, aby komunikace v rámci podniku a obzvláště se zákazníky a dodavateli probíhala hladce. OpenScape Xpressions je řešení, navržené pro zlepšení interní a externí komunikace.
Profix Manager je moderním softwarovým nástrojem pro správu, monitoring, ale zároveň i rozšiřuje služby komunikační systému Hicom300/HiPath4000. Nová architektura je založena na principu modulárního systému, který využívá pro komunikaci s komunikačním systémem HiPath 4000 speciální protokol ACL-C.
VocalBoX je plně modulární hlasový systém, který obsahuje modul hlasové pošty, informačního stromu i automatické spojovatelky. V TDM variantě využívá systém hlasových karet Intel Dialogic, ale je ho možné využít i v "čisté" IP telefonii.
RecIt je program pomocí, kterého můžete nahrávat telefonní hovory, monitorovat pohyb v místnosti. Pomocí RecIt je možné nahrávat vždy jednu linku na jedno PC. Všechny záznamy máte přehledně tříděny v databázi a máte k nim snadný přístup.
Záznamové zařízení TRX je určené pro plně digitální monitoring většiny digitálních ústředen, včetně záznamu EURO ISDN, PRI a samozřejmě i analogu. Systém umožňuje nahrávat i displeje digitálních linek. Pro práci se záznamem, jeho administraci a ovládání je určena samostatná aplikace, která se instaluje na klientské PC. S pomocí této aplikace je možný online pasivní příposlech právě probíhajícího hovoru zvolené linky.
12.6.2016
Aktualizovali jsme naše webové stránky a zprovoznili jsme pro Vás nový digitální kanál Unify, který Vám poskytne nyní absolutně aktuální informace o produktech této společnosti.
15.9.2014
Rádi bychom Vás upozornili, že naše firma zavádí od září do svého portfolia nový produkt z oblasti firemní bezpečnosti. Jedná se Mobile Device Management, který firmám nabízí komplexní správu a monitoring firemních mobilních zařízení, včetně zabezpečení firemních dat a zefektivnění firemní komunikace a práce s daty. Více informací v sekci aktuality.
15.11.2013
Dne 15.11. byla představena nová společnost Unify, která je založená na úspěšné tradici globální společnosti nabízející komunikační software a služby s téměř 170 lety inovací, dříve známé jako Siemens Enterprise Communications. Cílem společnosti Unify je měnit způsob, jakým firmy komunikují a spolupracují, pomoci jim strávit méně času organizací práce a více času prací samotnou. Značka Unify a její vize byly dnes představeny v Mnichově a New Yorku v rámci živého globálního webcastu.